Queixes, reclamacions i suggeriments
Escoltem els teus comentaris i analitzem quines accions ens poden ajudar a millorar el servei.
Mitjançant aquest formulari pots presentar qualsevol queixa, reclamació o suggeriment sobre el servei que prestem. Per a una gestió eficient de la teva comunicació, necessitem dades concretes.
Per presentar queixes, reclamacions o suggeriments en nom d’una tercera persona, cal adjuntar una autorització signada, així com una còpia del document d’identitat del representant i del representat.
Per a altres gestions específiques, també et poden ser útils els formularis següents:
- Formulari d’objectes perduts per saber si s'ha trobat l'objecte que vas perdre als transports de TMB.
- Formulari d’al·legacions perquè estàs en desacord amb la sol·licitud de percepció mínima per infracció del reglament.
Coneix els nostres compromisos sobre el tractament i el temps de resposta de les queixes, les reclamacions i els suggeriments. Consulta les cartes de serveis i compliment vigents.
Tanca
© OpenStreetMap contributors